9:00 - 18:00

ساعات کاری : شنبه تا پنجشنبه

88709121

تماس برای مشاوره رایگان

جستجو
 

بازاریابی درونگرا چیست و چه نقشی در سئو دارد؟

آژانس دیجیتال مارکتینگ پی اچ سئو > بازاریابی محتوایی  > بازاریابی درونگرا  > بازاریابی درونگرا چیست و چه نقشی در سئو دارد؟

بازاریابی درونگرا چیست و چه نقشی در سئو دارد؟

بازاریابی درونگرا

بازاریابی درونگرا

فرآیند جلب توجه کاربران به وسیله تولید محتوا است، قبل از این که آنان حتی آماده خرید باشند. این روش یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین راه های تبدیل کاربر به مشتری و ارتقاء کسب و کار است.

حال بیایید ببینیم بهینه سازی سایت و سئو چه اهمیتی می تواند داشته باشد؟

 
 

چرا شما باید زمان، تلاش و پول خود را در راه بهینه سازی سایت هزینه کنید؟ زمانی که شما به کاربرد موتورهای جست و جو نگاه می کنید به اطلاعات شگفت انگیزی از مطالعات اخیر پی می برید. که نه تنها برای پی بردن به چگونگی جست و جوی کاربران استفاده می شود. بلکه برای دریافتن قدرت گوگل و سایر موتور های جست و جو هم به کار میرود.

حاصل مطالعات گوگل در اکتبر سال ۲۰۱۱ نشان می دهد:

این شرکت در آن سال بیش از ۶۵٫۴ درصد از تمام جست و جوهای کاربران آمریکایی را به خود اختصاص داد، بعد از گوگل یاهو با ۱۷٫۹ درصد و در نهایت ماکروسافت با ۱۰٫۳ درصد به ترتیب رتبه های بعدی را در ایالات متحده از لحاظ میزان جست و جو به خود اختصاص دادند.

آمریکایی ها به تنهایی در یک ماه به رقم شگفت انگیز ۲۰٫۳ میلیارد جست و جو انجام دادند. از این تعداد گوگل ۱۳٫۴ میلیارد جست و جو و یاهو ۳٫۳ میلیارد و مایکروسافت ۲٫۷ میلیارد و مابقی زیر ۱ میلیون سرچ بوده اند. از میان کل عبارات جست و جو شده در فضای آنلاین، ۶۷٫۷ درصد در گوگل جست و جو شدند و ۲۶٫۷ هم در بینگ .

 

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

فرصت طلایی
دوره آموزشی رایگان سئو